Digitale løsninger for hele virksomheden

Der er i dag flere virksomheder, firmaer og forretninger generelt, der gør brug af timeregistrering. Her er der nemlig tale om en simple metode til at holde styr på, hvem der laver hvad, hvornår, og hvor lang tid der bliver brugt på ed forskellige arbejdsopgaver. Ofte er det noget, der synes særdeles effektivt for de forretninger, hvor kunder betaler på forbrugt tid, idet der så kan gives et meget præcist tidsestimat og en pris herfra på den udførte arbejdsopgave.

Dog kan det for medarbejderne synes en smule tidskrævende at klare timeregistreringen – og tænk hvis det var tid, der kunne bruges ude hos kunder i stedet for. 

Derfor bør du gøre brug af et digitalt værktøj

For selvom det er vigtigt og dermed noget, der skal klares hver dag, så er det at registrere sin tid tit besværligt. Der skal åbnes en lang række systemer, meget skal klares manuelt, og taster man forkert, skal der ofte startes forfra. Det kan være en smule hæmmende, og derfor mødes alle arbejdsopgaver måske ikke med den iver, som man kunne ønske.

Heldigvis er det noget, der findes råd for med blandt andet digitale værktøjer, der kan bruges til blandt andet håndtering af udgifter, moms samt udgifter til firmakørsel. Det er dog kun et lille udpluk af de mange egenskaber, du kan føje til din hverdag med et digitalt værktøj til tidsregistrering.

Den gode investering

Hvis det er noget, som du synes, der lyder som værende en god ide, og hvis du gerne vil gøre hele timeregistreringen langt mere effektiv til glæde for både dine medarbejdere og regnskabsafdelingen, som senere skal håndtere de mange registreringer, bør du tage et kig inden for på en online side som; acubiz.dk, som netop kan tilbyde det digitale værktøj, som du måtte være på udkig efter.

Lav derfor en rigtig god investering i dag.